Menu
Vyhledávání

Reklamační řád

Reklamační řád

upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednatelem / kupujícím (dále jen „RP“)

Úvodní ustanovení.

1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě vohy.cz je vohy group s.r.o. , Nové sady 988/2, 602 00 BRNO 2

2. Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktu/ů nebo služby/žeb).

3. Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem, při vyřizování reklamací, týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.

4. Reklamací pro účely tohoto reklamačního řádu se rozumí objednatelem uplatněné právo z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytovaných objednatelem, kterým se požaduje určitá náprava, nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.

Postup vyřizování reklamací.

1. Ve smyslu tohoto RP, může oprávněná osoba uplatnit reklamaci osobně, písemně, nebo elektronickou poštou.

2. Z reklamace musí být zřejmé zejména:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednatel domáhá,
• komu je reklamace adresována,
• datum podání reklamace,
• podpis objednatele nebo podpis Oprávněné osoby spolu s plnou mocí.

3. V případě podání reklamace elektronickou poštou, faxem nebo písemně Oprávněnou osobou jménem objednatele, musí být k reklamaci přiložena plná moc k zastupování objednatele ve věci reklamace.

4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku, bude považována za neoprávněnou.

5. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Objednatel vydá klientovi o vyřízení reklamace písemný doklad.

6. Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje:
• u poštovních zásilek – den doručení reklamace do podatelny sídla objednatele
• při osobním doručení – datum na kopii reklamace, kterým potvrdí objednatel doručení
• při doručení elektronickou poštou – den doručení elektronické poštovní zprávy na adresu elektronické pošty objednatele.

7. Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem výslovně neupravené tímto Reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřenými mezi provozovatelem a objednatelem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území České republiky, a to v tomto pořadí.

8. Objednatel je oprávněn tento Reklamační řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoli měnit nebo doplňovat. Objednatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění Reklamačního řádu.

9. V případě, že zákazník není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, zákazník má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost zákazníka podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání zákazníkem, zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona 391/2015 Zz o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů.

Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Česká obchodní inspekce, případně jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky (seznam je dostupný na stránkách www.mpo.cz a www.coi.cz). Spotřebitel má právo zvolit, na který z těchto subjektů se obrátí.

Tento RP nabývá platnosti a účinnosti od 1.11.2015 a plně nahrazuje předchozí RP. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RP i bez předchozího upozornění.

 

REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ – POSTUP

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.

  2. Žádost vyplnit prostřednictvím našeho interního systému Reklamace / Vrácení zboží.

  3. Do 24 hodin po přijetí žádosti vám zašleme přepravní štítek pro Zásilkovnu, který přilepíte na balík a odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny.

  4. Pokud od vás obdržíme zboží ve zjevně neporušeném stavu (nenošené, v původním obalu a s visačkami, pokud je zboží mělo), vrátíme vám peníze na vámi uvedený účet nejpozději do 30 dnů.


Upozornění pro spotřebitele:

Spotřebitel má právo po převzetí zboží jej rozbalit a vyzkoušet obdobně, jako by to učinil v kamenné prodejně.
Vyzkoušet ale neznamená začít zboží běžně používat a po několika dnech jej vrátit prodávajícímu.


Vrácení části zboží z objednávky:

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy pouze částečně (např. vrátí jen část zboží z celé objednávky) a tímto vrácením klesne hodnota objednávky pod limit, na jehož základě byla poskytnuta doprava zdarma,
je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu, které by jinak byly účtovány.

 

 

 

 

Zásady používání cookies

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení uživatelské zkušenosti. Používáním našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním všech souborů cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie. Přečíst více

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které do vašeho počítače umisťují vámi navštívené webové stránky. Weby používají soubory cookie k usnadnění efektivní navigace a provedení určitých funkcí uživatelům. Soubory cookie, které jsou potřebné pro správné fungování webu, lze nastavit bez vašeho souhlasu. Všechny ostatní soubory cookie musí být před nastavením v prohlížeči schváleny. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na této stránce.