Menu
Vyhledávání

Doprava a platba

 

Prostřednictvím GLS

Balíky jsou expedovány prostřednictvím kurýrní společnosti GLS. Pokud se zboží nachází na skladě, bude vám doručeno do 1-3 pracovních dnů. Pokud zboží na skladě momentálně není, budeme vás informovat o termínu dodání. Objednávku můžete zaplatit kartou, bankovním převodem předem nebo na dobírku.

Ceník dopravy kurýrem GLS

Česká republika

Hodnota objednávky s DPH       Cena dopravy s DPH

Od 0 CZK do 1980 CZK               124 CZK

Od 1980 CZK a více                     0 CZK

Prostřednictvím Packety ( Zásilkovna )

Balíky jsou expedovány prostřednictvím přepravní společnosti Zásilkovna. Pokud se zboží nachází na skladě, bude vám doručeno do 2-4 pracovních dnů. Pokud zboží na skladě momentálně není, budeme vás informovat o termínu dodání. Objednávku můžete zaplatit přes GoPay nebo na dobírku.

Česká republika

Hodnota objednávky s DPH       Cena dopravy s DPH

Od 0 CZK do 1980 CZK                99 CZK

Od 1980 CZK a více                     0 CZK

Doprava zdarma je realizována při objednávce s doručením na území Českej Republiky při nákupu nad 1980 CZK.

 

Platba

Dobírkou:

Při platbě dobírkou je zboží odesláno na doručovací adresu uvedenou při objednávání zboží. Přepravce vám zásilku předá až po vyplacení ceny zásilky. Pokud si při potvrzování objednávky nezvolíte jiný způsob platby, bude zboží odesláno dobírkou na doručovací adresu uvedenou ve vaší objednávce. Platba dobírkou je zpoplatněna ve výši 99 CZK s DPH.

GoPay  :

Pro zjednodušení platby si můžete zvolit platbu pomocí platební brány GoPay . Platba předem kartou probíhá prostřednictvím bezpečné platební brány GoPay . Cena za platbu je 0 CZK. 

Bankovním převodem:

Při platbě bankovním převodem je třeba objednávku uhradit na náš bankovní účet uvedený po zadání objednávky. Po obdržení platby na náš účet je automaticky objednávka odeslána.

 

Vrácení

Zboží, které Vám nevyhovuje a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 14 dnů od doručení .

 

REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ – POSTUP

  1. Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.

  2. Žádost vyplnit prostřednictvím našeho interního systému Reklamace / Vrácení zboží.

  3. Do 24 hodin po přijetí žádosti vám zašleme přepravní štítek pro Zásilkovnu, který přilepíte na balík a odevzdáte na kterékoliv pobočce Zásilkovny.

  4. Pokud od vás obdržíme zboží ve zjevně neporušeném stavu (nenošené, v původním obalu a s visačkami, pokud je zboží mělo), vrátíme vám peníze na vámi uvedený účet nejpozději do 30 dnů.


Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy jen z části, tj. vrátí jen část zboží z celkové objednávky, a tímto vrácením klesne hodnota objednaného zboží pod stanovenou částku, na jejímž základě byla poskytnuta sleva na dopravu, je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu.

Upozornění pro spotřebitele:

Spotřebitel má právo po převzetí zboží jej rozbalit a vyzkoušet obdobně, jako by to učinil v kamenné prodejně.
Vyzkoušet ale neznamená začít zboží běžně používat a po několika dnech jej vrátit prodávajícímu.


Vrácení části zboží z objednávky:

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy pouze částečně (např. vrátí jen část zboží z celé objednávky) a tímto vrácením klesne hodnota objednávky pod limit, na jehož základě byla poskytnuta doprava zdarma,je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu, které by jinak byly účtovány.